English texts for St Willibrord (November 7)
  • In The Netherlands we have a special Mass formulary (with preface) for the solemnity of St. Willibrord (November 7). I have the official Latin and Dutch texts. For a Mass celebrated in English, I'm looking for an official English translation of the orations and, if available, preface. Does anyone know if these exist at all in English? (And no, using the Latin texts is not option in this instance).

Collecta
    Deus, qui beatum Willibrordum episcopum ad praedicandum gentibus gloriam tuam destinare dignatus es, ut perfectam filiorum Dei adoptionem reciperent, da nobis, quaesumus, eius intercessione per servantem in tua voluntate famulatum, ut in diebus nostris merito et numero populus tibi serviens augeatur.

Super oblata
    Intende munera, Domine, altaribus tuis pro beati Willibrordi commemoratione prosita, et huius sacrificii virtute concede, ut sicut illum indefessum in tua vinea operarium sublimasti, ita nos facias sinceris operum fructibus abundare.

Prefatio
    Vere dignum et iustum est, aequum et salutare, nos tibi semper et ubique gratias agere, Domine, sancte Pater, omnipotens aeterne Deus.
    Qui beatum Willibrordum episcopum nobis doctorem donare dignatus es, per quem a tenebris ignorantiae liberati, aeterne lucis fieri filii meruimus, qui quod ore docuit exemplo monstravit, cuius vita moribus effulsit egregia, cuius meritum miraculis eluxit. Cuius patrocinio praesenti gaudentes, tuam super nos praedicamus gratiam abundanter infusam, per Christum Dominum nostrum.
    Per quem maiestatem tuam laudant Angeli, adorant Dominationes, trement Potestates. Caeli caelorumque Virtutes, ac beata Seraphim, socia exsultatione concelebrant. Cum quibus et nostras voces ut admitti iubeas, deprecamur, supplici confessione dicentes: Sanctus.

Post communio
    Omnipotens Deus, qui nos pia devotione beati Willibrordi episcopi in hoc sacratissimum ovile congregasti, concede nobis, divino pabulo satiatis, ut cum eodem pastore ad caelestis vitae gaudium pervenire valeamus.
  • tomjaw
    St Willibrord is a feast in the diocese of Hexham and Newcastle, The EF Mass is from the Common Statuit with a proper collect. I see that the EF Collect is different for the one above, but I do have translations of the EF collect.

I do not know of a collection of the OF propers, but @a_f_hawkins may know...
  • Thanks. Yes, it's the OF obviously.
  • a_f_hawkins
    Universalis is your friend for things like this.
    https://universalis.com
    The free Calendar however does not give the orations, but you can get a month's free trial of the program. It has the local ordo for Hexham & Newcastle with those orations, it does not seem to have that Preface though. It also has the Netherlands calendar with the Solemnity.
    smvanroode - I sent a PM